Умови обміну і повернення товару

Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:

  1. Минуло не більше 30 днів з моменту придбання товару, без урахування дня купівлі
  2. Товар в повній комплектації без ознак використання та не пошкоджена фірмова упаковка
  3. Чек, акт прийому-передачі чи видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)

Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

  1. Виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
  2. В разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карти чи рахунка.

Як обміняти або повернути товар з будь-якої причини протягом 30 днів?

При онлайн-замовленні через інтернет-магазин обмін/повернення відбувається через відправку товару на наш склад.
Зателефонуйте на нашу гарячу лінію (0 800) 300 144, і ми зареєструємо вашу заявку на повернення та підкажемо наступні кроки, або зверніться до вашого персонального менеджера.

  1. Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, наявна повна комплектація товару (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі). Якщо товар не вмикається або працює з проблемами – будь ласка, ознайомтеся з інформацією про гарантійне обслуговування.
  2. При використанні послуг перевізника Нова Пошта, вам може знадобитись паспорт чи документ, що посвідчує особу