Сервісне обслуговування та гарантія
На які товари поширюється гарантія?
Всі товари в магазині aquapolis.ua офіційно поставляються на територію України і мають офіційну гарантію від виробника. Термін гарантійного обслуговування товару вказується на сторінці картки товару.
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в таких випадках:
— Використання обладнання не за його прямим призначенням або з порушенням правил експлуатації.
— Наявність слідів некваліфікованого ремонту або пошкоджень контрольного стікера товару.
— Зміна конструкції обладнання або відхилення від схеми його монтажу, зазначеної виробником в інструкції або керівництві користувача.
— Наявність дефекту від впливу нездоланних сил, нещасного випадку, умисних або необережних дій споживача або третіх осіб.
— Наявність ушкоджень через попадання всередину обладнання сторонніх предметів, рідин або комах.
— Не якісно виконані установка, підключення, настройка, технічне і сервісне обслуговування, вироблене третіми особами або не спеціалізованим персоналом.
— Наявність слідів механічного пошкодження, після передачі обладнання кінцевому споживачу.
— Наявність слідів пошкодження, в результаті недотримання рекомендованих параметрів живильних мереж, температури, вологості (приміщення монтажу та експлуатації обладнання) та інших подібних зовнішніх факторів.
— Наявність слідів пошкодження, в результаті використання неякісних та (або) нестандартних витратних матеріалів, хімічних препаратів, приладдя, запасних частин.
Що необхідно для звернення в сервісний центр?
— Товар з його повною комплектацією і заводською упаковкою.
— Гарантійний талон.
Як здійснити доставку обладнання в сервісний центр?
Доставка обладнання для гарантійного ремонту / обслуговування і назад, здійснюється за допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта». Вартість послуги доставки розраховується за тарифами «Нової Пошти» і виконується за рахунок Клієнта.