Сервісне обслуговування та гарантія

 
 

На які товари поширюється гарантія?

Всі товари в магазині aquapolis.ua офіційно поставляються на територію України і мають офіційну гарантію від виробника. Термін гарантійного обслуговування товару вказується на сторінці картки товару.

 

У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в таких випадках:

— Використання обладнання не за його прямим призначенням або з порушенням правил експлуатації.

— Наявність слідів некваліфікованого ремонту або пошкоджень контрольного стікера товару.

— Зміна конструкції обладнання або відхилення від схеми його монтажу, зазначеної виробником в інструкції або керівництві користувача.

— Наявність дефекту від впливу нездоланних сил, нещасного випадку, умисних або необережних дій споживача або третіх осіб.

— Наявність ушкоджень через попадання всередину обладнання сторонніх предметів, рідин або комах.

— Не якісно виконані установка, підключення, настройка, технічне і сервісне обслуговування, вироблене третіми особами або не спеціалізованим персоналом.

— Наявність слідів механічного пошкодження, після передачі обладнання кінцевому споживачу.

— Наявність слідів пошкодження, в результаті недотримання рекомендованих параметрів живильних мереж, температури, вологості (приміщення монтажу та експлуатації обладнання) та інших подібних зовнішніх факторів.

— Наявність слідів пошкодження, в результаті використання неякісних та (або) нестандартних витратних матеріалів, хімічних препаратів, приладдя, запасних частин.

 

Що необхідно для звернення в сервісний центр?

— Товар з його повною комплектацією і заводською упаковкою.

— Гарантійний талон.

 

Як здійснити доставку обладнання в сервісний центр?

Доставка обладнання для гарантійного ремонту / обслуговування і назад, здійснюється за допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта». Вартість послуги доставки розраховується за тарифами «Нової Пошти» і виконується за рахунок Клієнта.